Yeni Üyelere Özel Enza Ürünlerinde Sepette 100 TL İndirim!
1000 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Kargo Bedava!
Basında Enza Home
Yataş Grup Kurumsal
Şikâyet Yönetim Süreci
Yataş Grup, müşterilerinin talep ve beklentilerine en iyi şekilde cevap verecek mükemmellik anlayışı ile hareket eder. Hizmet verilen herhangi bir konuda olumsuz bir deneyim yaşanması durumunda Yataş Grup ile iletişime geçebilirsiniz.
Ürün ve hizmetlerimizden daha fazla keyif alabilmeniz için tüm şikâyetler detaylı bir şekilde ele alınıp, adil ve en iyi çözümü mümkün olan en kısa sürede sunmak hedeflenmektedir.
Müşterilerimiz ürün veya hizmetlerimiz ile ilgili tüm şikâyetlerini;
1. Telefon yoluyla;
0850 850 0 987; İletişim Merkezi (Mesai saatleri dışında sesli mesaj bırakabilirsiniz.)
2. Posta yoluyla;
Yalı Mahallesi Kadir Sokak. No: 14/1 - Kartal / İstanbul adresine posta yoluyla ulaştırabilirler.
Yataş Grup, şikâyetler iletildikten sonraki gün mesai bitimine kadar sizinle irtibata geçmiş olmayı, 7 gün içerisinde de sorununuzu çözmeyi hedefler. Şikâyet çözümü ortalama süreyi aşması durumunda size sürecin hangi aşamada olduğu ile ilgili ara bilgilendirme yapılacaktır.